test.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: lila
färg 3: vit

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja många! :)
Fått ditt hjärta krossat: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: vet inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: trore
Kysst en kompis: aa.. ;$

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Var hemma sen kom gäster
Vilken tid vaknade du idag: vet nt
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: t jag får en iphone 4 !
Senaste gången du träffade din pappa: ungefär ett år sen tror jag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mycket...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aa haha

Vad gör dig irriterad just nu: En person...
Vad gillar du gällande dig själv: att jag träffat en person :*

 

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen
Piercing: öra
Tatuering: har ingen
Allra bästa vän: har fler men en är Nathalie ♥
Sport: fotboll men jag spelar nt
Husdjur: BARBRO :D
Vaccination du minns: ??
Förälskelse: ASDFG! kanske inte första men BÄÄSTA ♥♥♥♥

Alkohol du drack: öl eller cider

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Båda ;)
Kortare eller längre: längre än mig men inte jätte lång haha
Romantisk eller spontan: ?
Tatueringar eller piercingar: beror var den sitter..

/nicolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0